петък, 30 юли 2010 г.

стихове

ВЪПРОС

Защо ли чезна аз по теб?

Когато ти си не реалност!

Защо ли ти си в моя светоглед,

когато никога не си плануван!

Защо ли си реалност във живота ми

и живот в реалността ми?

Защо?Защо?Защо?...

ПРИЯТЕЛИ

Приятели,

приятели,

приятели…

Действителни

или

измислени!

Нуждаем се от вас!

И вярваме ,

че

съществувате,

че

иначе

как

живи бихме?!...

ИМПРЕСИЯ

Нощ е!

В комина свири

леденият вятър,

като суров и страдащ

мъж.

Не сетил хубостта на

красотата .

Не сетил топлината на

душата.

Не сетил цялостта на

любовта.

Не знаещ

болка и утеха.

Не искащ топлина!

А вън е Зима

ледено студена,

искряща в свойта белота.

Танцуваща със

леденият Вятър

и въпреки това

Сама!

ЛЮБОВ ......
Ако ти не съществуваше,
бих бил просто точка в безкрая.
В този свят, който се движи нанякъде,
бих се чувствал изгубен
бих имал нужда от теб....
..........
Ако ти не съществуваше....
Просто ще те създам,
за да те гледам...

ЖО ДАСЕН...

Но ти съществуваш!

И аз съм закотвена

в помисли,

усещания

и желания.

Раздираща се от

мисли,

чувства

и възторг.

Копнееща,

съблазнявана

и съблазняваща.

СВЕТЛАНДА

Няма коментари:

Публикуване на коментар